مصاحبه آرشیو خبر ها
بن‌ عطیه: دیگر جای هیچ بهانه‌ ای باقی نمانده است!

بن‌ عطیه: دیگر جای هیچ بهانه‌ ای باقی نمانده است!

 

مدافع مراكشی بیانكونری‌ها با اشاره به روزهای آخر حضور یووه در آمریكا، از بازگشت به تورین و پیوستن به سایر ستاره‌های این باشگاه ابراز خوشحالی كرده و در عین حال یوونتوس را با توجه به عملكرد رویایی‌اش در فصل نقل و انتقالات، محكوم به كسب تمامی عناوین داخلی و خارجی در فصل پیش‌رو می‌داند.

 

مهدی بن‌عطیه بازیكن 31 ساله یوونتوس كه به همراه این تیم در رقابت‌های بین‌المللی جام قهرمانان 2018 در ایالات متحده آمریكا حضور دارد در گفتگو با وب‌سایت باشگاه یوونتوس از آخرین اوضاع بیانكونری‌ها در واپسین روزهای باقیمانده از این تورنمنت صحبت كرده است.

 

بن‌عطیه در ابتدای این گفتگوی با اشاره به حضور یووه در تورنمنت بین‌المللی جام قهرمانان در آمریكا، بیان كرد:

 

به همراه بازیكنان تمرینات بسیار سنگین و مفیدی را برای آماده‌سازی تیم انجام داده‌ایم. بازیكنان جوان و با انگیزه‌ای كه همراه با تیم در آمریكا حضور داشتند عملكرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. ما بازی‌های بسیار خوبی را در آمریكا انجام داده‌ایم و پس از انجام دیدار آخر مقابل رئال مادرید نیز به سایر هم‌تیمی‌هایمان در تورین خواهیم پیوست.

 

كاپیتان تیم ملی مراكش با اشاره به آخرین وضعیتش در یوونتوس، خاطرنشان كرد:

 

شخصاً از لحاظ بدنی روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌كنم و آماده هستم تا سومین فصل حضورم در یوونتوس را آغاز كنم. سه سال پیش وقتی به یوونتوس آمدم همه برای رسیدن به چنین روزهایی تلاش می‌كردیم. یووه هر ساله تلاش می‌كند تا عملكردش را در رقابت‌های مختلف ارتقاء دهد؛ چراكه همیشه تشنه رسیدن به اهداف بالاتر و بزرگ‌تر است.

 

مدافع آفریقایی یووه در پایان با تمجید از ملكرد باشگاه یوونتوس در ترانسفرینگ تابستانی، تصریح كرد:

 

باشگاه در فصل نقل و انتقالات عمملكردی فوق‌العاده‌ای و حضوری تأثیرگزار داشته است. با تقویت تیم توسط مسئولان باشگاه، ما نیز باید تمام تلاشمان را برای درو كردن تمامی عناوین و افتخارات در سال پیش‌رو انجام دهیم چراكه دیگر جای هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است.

 

مدافع شماره 4 بیانكونری‌ها در دو فصل گذشته 54 بار با لباس یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. او به احتمال فراوان فصل جدید را نیز به همراه بانوی پیر آغاز خواهد كرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: